Dålig update!

Ja jag har inte skrivit så mycket i helgen, tyvärr! men har inte orkat/tänkt på det.
Sitter och kollar på reprisen av ESC, kollade ju igår men ja.. måste ju säga att vinnaren var en lite besvikelse, Frankrikes bidrag var så mycket bättre, men det gick inte så bra för dom tyvärr! Hade hellre sett Frankrike vinna "/
Och hade väl hellre sett Eric Saade tävla för Sverige i torsdags, tror att vi hade haft större chans att gå vidare till finalen då! Men men.. grattis till Tyskland antar jag!


Idag ska jag jobba, får ju hjälp av fisen him self! ;)
Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag, är jävligt sugen på solarium!...... klarat av 4 och en halv vecka utan solarium nu.. jobbigt är det alltså!

Kommentarer
Postat av: Niclasingeborg

Thanks for the information

2010-12-25 @ 17:51:49
URL: http://niclasingeborg.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0