Dålig update

idag också, I know!
Såg precis på min statistik att jag fått fler besökare denna helgen!  Roligt, men konstigt, när jag liksom inte har uppdaterat så bra så får jag fler besökare?
Eller ja.. kan ju vara för att kolla och kommenterar 20 andra bloggar? haha
Men men, försökt fixa en annan header.. igen.. blir fan aldrig nöjd, är inte ens nöjd med denna.. den är fööör tråkig! Men men, orkar inte sitta här och fixa och trixa med detta längre!
Tänkte kolla om jag kan försöka fixa fram min cam igen!  visst saknar man mina gamla cam bilder? ;)
Jag gör det iallafall! Gjorde min blogg lite roligare!
Och dessutom är det jobbigt att ta bilder med mobilen och sen lägga in dom på datorn och sen lägga in dom på bloggen.. så mycket lättare att posa inför camen och sen direkt in på bloggen, eller hur? :)
Så camen är ett måste! Fan att min bror tog den! Han förstörde min blogg vafan! :o







Gamla cambilder, saknar det! särskilt blondie bilderna!  loooove!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0