ccamillahholmgren.blogg.se goes emo.blogg.se

Okej.. förlåt för att min blogg har blivit depp och helt emo..
men jag kommer fortsätta... (ska dock försöka lägga in lite roliga inlägg också!!!) jag mår så fucking dåligt!
Grät bort hela denna dagen... sjukt faktiskt...
Önskar att allt kunde bara som innan.. då jag var så jävla glad hela tiden!   Men icke, så fick det tydligen inte vara... utan människor ska vara så otroligt **** och *******
Ja....  jag orkar bara inte detta skitet.. och jag kommer bara må sämre av att nu stanna hemma och vara ensam från och med imorgon...



Jag bör kanske färga mitt hår svart ändå?  så att jag liknar ett emo lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0