Bloggtips!

Yes nu tänkte jag tipsa om två bloggar som jag typ hittade precis och älskar dom!
Haha jag följer typ redan 20 bloggar, så två till är väl inte så mycket? hehe
Kan int5e hjälpas att jag älskar att läsa bloggar på min fritid, att få massa tips är ju inte dåligt! ;)

Så nu tänkte jag vara snäll och tipsa om två riktiga bra bloggar!

albahedman.blogg.se

Riktigt söt tjej!  älskar hennes hår!  Hennes blogg är rolig att läsa och hon skriver om bra tips till till exempel hår och sånt!  Så bör läsas av alla!! :)




izahs.blogg.se

Söt tjej detta också!  Känner igen mig själv i henne, då hon skriver att hon saknar sitt blonda hår, vilket jag också gör!! men hennes blogg är mycket mer än det!  Hon är söt i både smink och utan! Också en blogg som är värd att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0