Bloggbrist!

ja jag bloggar ju inte så mycket längre..
Men har en del att tänka på nu i slutet av terminen... "/
Skolan måste väl ändå gå först, tycker man ju!

Tänkte bara informera er om att jag ikväll kommer testa:

*DUN* *DUN*

Olivolja i håret!

Det sägs ju vara jätte bra för slitet och torrt hår?  och dessutom om man har tovigt hår och så.. och det har jag när mitt hår är lockigt.. så ikväll kommer jag nog att gå och lägga mig med olivolja i håret...  hmm... är dock rädd att mitt hår kommer bli jätte fettigt... blir det det.. så kommer jag fan få panik!!!
Mössa i skolan imorgon då, JA!
Hehe nej men jag får duscha riktigt länge imorgon då ju, så enkelt är det! ;)

Så ska kolla om vi har lite olivolja hemma nu! Sen så blir det duschen och så! :D
Hoppas detta blir bra ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0