Ännu sämre natt...

Somnade cirka 3 tiden... men ni tror väl fan inte att jag vaknar 1 timme senare och sen kan man inte somna om.. har så jävla ont i min arm så det är inte sant! Kunde inte ligga på något sätt utan att det skulle göra ont! Så jag har legat och degat ända sen 4 inatt, till nu!
Blir att plocka undan alla mina kläder och sen damsuga och sånt idag!  Sen typ dö av smärtan och dö ännu mer på grund av mina påsar underögonen.. men dom försvinner väl snart, hoppas jag!

Ska se hur långt jag orkar... för jag kom precis på att jag knappt åt igår.. och med tanke på att jag mår sämre än sämst.. så går det inte ihop.. men som jag har sagt ända sen 7an.. jag kan inte äta när jag mår dåligt.. blir alltid så.. När jag mår dåligt äter jag fan nästan ingenting. Igår blev det en glass och ett äpple..
Och även fast jag bara åt det lilla.. så känner jag inte hunger nu, liksom hela dagen igår!

Jaja, kommer inte bli så mycket klagande idag.. för jag tror inte att jag kommer blogga mer än detta inlägget idag!
Tror varken att jag kommer ha tid eller ork till det så!
Men vi hörs väl igen imorgon!  Med ännu mer emo inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0