Jävla idioter!!!! @/(="#*

Längesen ett inlägg sen sist..
har inte kännt för att blogga, tänker ju sluta egentligen men ja.. jag kommer skriva lite ¨då och då istället.
Hela helgen har man varit med älsk, helt underbart!
Men annars i veckan... ja, allt har sugit, har mått så dåligt i skolan att jag skolkat en del.. men jag bryr mig inte.. jag mår inte bra så varför ska jag stanna i skolan så att jag bara mår ännu sämre?
Och att folk går runt och säger saker som att jag ska tänka på alla barnen i afrika och att dom mår sååå mcyket sämre än vad jag gör, det vet jag ju förfan!?
Men liksom .. tankarna jag har nu, är exakt likandana som jag hade genom hela 7an..
Och ja... just därför, HATAR jag att folk sitter och säger att jag ska tänka på barnen i Afrika istället ... Men hallå?!?! självmordstankar här eller?  jag mår dåligt och folk säger att jag ska tänka på andra!
Jävla idioter! fattar att folk inte ställer upp för en!
Jag vill inte tillbaka till skolan, så är det bara!  men jag ska fan inte behöva gå om 1an på en annan skola, jag har liksom inte ens gjort ett skit för att förtjäna att må såhär dåligt?  jag vill inte gå till skolan, varje morgon har jag kännt en stor klumpt i halsen och mina tankar säger bara, gå inte till skolan!  jag har mått dåligt hela veckan... för varje dag som går mår jag sämre, tankarna växer sig större och större.. jag vill härifrån, långt härifrån! jag hatar att folk behandlar mig som om jag inte vore värt ett skit!    jag har tur som har en familj som bryr sig! och en pojkvän..   men det känns som att ingen jävel bryr sig om jag skulle försvinna en dag och aldrig komma tillbaka?  ingen skulle bry sig om jag dog?
Det är så jag känner, exakt som jag gjorde genom hela 7an... att ingen skulle bry sig ifall jag tog livet av mig.. så ja, jag bryr mig inte om folk går runt och säger att jag är emo eller vafan alla nu säger, men jag mår inte bra, och fan inte mycket bättre när folk blir sura på mig när jag inte har gjort ett skit.... att jag ska behöva lida för att andra börjar bråka med mig för INGENTING!
Nu gäller det bara för mig att klara av resterande 2 år på vipan....

Kommentarer
Postat av: Oskar

Det klarar du gumman, du har stöd från hela din familj och mig<33 ska fan hjälpa dig genom allt, har alltid stått på din sida och kommer alltid att göra :*<3

2010-03-21 @ 19:45:19
Postat av: Oskar

Det klarar du gumman, du har stöd från hela din familj och mig<33 ska fan hjälpa dig genom allt, har alltid stått på din sida och kommer alltid att göra :*<3

2010-03-21 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0