WOKE UP

Oh herregud, vaknade och jag är helt slö i hela kroppen, känner mig lite efterbliven dock.. haha
Ja ja, idag skulle tydligen mamma och pappa till sjöbo, så jag hänger väl med då, fast jag inte riktigt känner för det kanske, men skit i det! måste göra något ju..
Och ikväll skulle jag egentligen med Elias till Svedala sommarrock, men ja.. jag vet inte riktigt om jag orkar sitta på buss och tåg och massa shit hela tiden, och han kunde dessutom inte köra mig.. Så skiter nog i det helt.. inga band som jag gillar ändå så..
Så ikväll? vad ska jag göra då? sitta hemma ensam och få panik som igår?....det lockar inte speciellt mycket kan jag ju säga..
Får väl hitta på något antar jag!



Lägger endast in bilden för att inlägget blir så tråkigt utan, och dessutom, jag gillar bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0