VET INTE RIKTIGT HUR..

Fler ledsna-inlägg lär ju komma förr eller senare eller hur?
Nu sitter jag här helt ensam, och tänker.. något som jag egentligen inte borde..
Men när man är ensam så är det inte mycket annat man kan göra, än att tänka för sig själv.. hur allt varit, kunde varit eller mest av allt, borde ha varit!
Det enda som finns i mitt huvud är varför, varför, varför!?!??!
kan fortfarande inte riktigt förstå vad som gick fel, var det mitt fel? var det någon annans? eller var det bara så det skulle bli?

Jag skulle göra allt för att få veta? många skyller på sommaren.. men allt började inte på sommaren, så det är uteslutet.. iallafall vad det började med.. men allt som hänt nu på sommaren, hör kanske till det.. att sommaren gör så med en.. tyvärr..

Känns hopplöst att ens försöka tänka ut hur det började..
Försöker tänka på framtiden, försöker tänka mig att jag är lycklig, att jag inte har samma problem då.. Men den tanken bara kraschar hela tiden..
Att verkligen tro att samma skit kommer hemsöka i resten av mitt liv...


Ni anar bara inte smärtan

 


Kommentarer
Postat av: Henryida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-08-05 @ 09:59:26
URL: http://henryida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0