TIPS

Tänkte tipsa alla läsare om en produkt som faktiskt hjälper!


För ett år sen ungefär, så blonderade jag sönder mitt hår, på tre månader hade jag blekt det hela 10 gånger!
Sen dess har jag försökt att få mitt hår att bli fint igen, men misslyckats efter varje gång, tyvärr!
Klippde det jättekort flera gånger och har provat för många produkter!!
Men igår, efter att jag duschat, såg jag att min mamma hade köpt en creme som ska hjälpa mot slitet hår, och det hade jag inte provat ännu, utan gjorde det igårkväll då.. och idag är mitt hår jätte fint!
Man kan använda det närsomhelst, står liksom inget att m an bara får använda det 1-2 gånger i veckan eller så? utan närsomhelst, så jag kommer nog använda det dagligen!
Man kan dessutom använda det på torrt hår!

Det enda minuset är att håret ser jätte fettigt ut, men ja, man använder det väl hemma bara! :)


Såg på ica att den kostar cirkar 22 kronor dessutom.. ännu bättre att den är billig ju!
Den funkade bättre än någon annan produkt, såsom hårinpackningar och så vidare!

Testa, ni lär inte ångra er! :)

Kommentarer
Postat av: Morganana

I kinda like it. Thanks!

2010-12-29 @ 12:33:39
URL: http://morganana.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0