THE DAY SO FAR

Usch, gick upp 9 idag, endast för att jag skulle till Malmö city! Shoppa såklart!
Blev inte så mycket dock, två linnen till mamma, ett par leggins, ansiktmasker, nagelfil och sen smått och gott på lagerhaus!

Två kuddar från lagerhaus, 99:-/styck

Leggins från gina, 49:-

Två ramar från lagerhaus, 25:-/styck
Örngott från lagerhaus, 49:-

Ansiktsmasker från Lindex, 15:-/styck
Nagelfil från Lindex, 20:-


Och sen var det alles! :D eller ja plus mammas linnen, men dom är helt vanliga så!
Efter min vistelse i Malmö så...

Hmm.. var är jag? :o





Hehe ofcourse! hållt mig borta i över 1 månad.. jag förtjänade en 25-minutare faktiskt! ;)

Kommentarer
Postat av: Mee

Hahaha cool bild med spegeln! :)

Har du haft en bra dag? :D

Jag skulle bli jäätteeglad om du ville gå in på min blogg och lägga en eller flera röster på mina skor? :D

Kram!

2010-07-26 @ 00:43:59
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0