SLÖ-DAG

Riktigt slödag idag, känner mig helt slut i kroppen..

Jaja iallafall!
övningskörde till Eslöv imorse, hade inga problem att komma upp klockan 7 trotts att jag somnade klockan 2 inatt, hehe!
Sen i Eslöv skulle jag då till psykolog (kurator?) och prata och blablabla.. Men hon var iallafall bra! Så ser nästan fram emot att komma tillbaka, så att jag får prata med någon iallafall!
Och hon tog upp att det finns medicin om jag skulle behöva det, vilket jag vill egentligen! Men hon ville gräva lite djupare innan jag skulle få prata med en läkare så.
Jaja, tid nästa vecka igen som sagt så

Sen när jag kom hem så la jag mig där ute.. somnade en liten stund, men det är konstigt väder idag?
Kvavt ena stunden och sen försvinenr det och blir bara varmt, konstigt!

Annars så har jag tankar på att sticka och sola..... hmm.. mindre bra... Känenr att min hjärna vill upp till solariet.. nu återstår det bara att se om jag kan strunta i det? eller om jag rycks med i det och sticker och solar.. hmm... får se sen ju! :o


Lite långt inlägg, men så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0