OPS

Inte bloggat på ett tag nu!
Har hänt en del, må jag säga!
Solade och badade i tisdags med mamma.
Onsdag, jobbade med pappa och sen hörby marknad och idag har jag varit hos psykolog, pratade ut om allt! ALLT!
Och nu vet min mamma det mesta också.. hon satt med där inne ett tag och nu vet hon bland annat, mobbningen i 7an, alla pillerna jag slängt i mig, ätstörningarna och ja det mesta... Usch... hemskt att se sin mamma börja gråta.. men nu vet hon ju hur dåligt jag mått/mår..
Och det blir nog så att jag ska tillbaka till psykologen, för hon jag pratade med ansåg att det var det jag behövde, prata ut med någon och få hjälp med allt skitet...
Och sen efter det, stack jag ner till hörby marknad igen, hittade en till väska!
Igår köpte jag en väska då (en röd), en plånbok, karusellbiljett och körsbär och idag blev det bara en väska (en svart)
Rätt nöjd med mina inköp faktiskt! väskorna kostade 100 kronor styck? tänkte köpa två svarta idag.. men sen valde jag att jag behöver inte två svarta, även fast båda var riktigt snygga!

Imorgon blir det chill i Malmö och sen bio i Malmö, Eclipse, wiho! nu får jag äntligen se den, jag vet, den hade premiär igår men har fan velat se den sen jag såg new moon... LOVE IT!
Och sen på lördag blir det väl "krök" med volvo raggare.. hmm...?



Tråkigt har jag, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0