NO COMMENTS...

Och återigen känner jag smärtan, smärtan som bara blir värre och värre med tiden
Ensamheten är det värsta, att känna att man är helt själv
ingen förstår
ingen försöker ens hjälpa

Att känna att man bara måste,
måste göra något åt det
innan det är försent att göra något alls
Att se mig själv såhär, är inte direkt det bästa
Att veta hur man en gång varit, och nu är såhär, sliter sönder mig själv
detta har jag gjort själv, helt själv
Att skylla på andra, kan vi alla
men nu säger jag det till slut så som det är


Detta är mitt eget fel


Kommentarer
Postat av: Oskar

Finns minst ett samtal ifrån dig <3 och max en 1h buss ifrån dig bara säg till and you know it <3

2010-07-20 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0