MORGONDAGEN

Imorgon blir det nog så att jag sticker ner till hälsokällan och beställer tid för mig och mamma!
Och mamma har sagt att hon ska bjuda mig, hon fick tydligen ett presentkort där så.
Så blir lite ansiktsbehandling i slutet av lovet antagligen! Sen hade jag tänkt att gå ner till Netto och ica och söka jobb där igen!
Jag ger inte upp alltså!
Sökte till ica i Lund också, ska kanske försöka på city gross och där också? Ja ja, jag gör nog det!
Inte så långt att ta sig dit ju! och jag vill inte jobba med reklam längre.. så tårkigt! då är jag hellre i en affär 12 timmar.. än att gå och dela ut reklam i 1,5 timme ....

Så det är väl så min morgondag kommer att se ut! Ska se om jag kan uppdatera lite bättre också! Men den blir dålig när jag inte är hemma eller någon är här, så blir det bara, men ni klarar er nog :)


Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0