LÅNGT LÅNGT LÅÅÅNGT!.....

eller kanske inte?
haha jag syftar på mitt hår, för en stund så tyckte jag att det blivit så långt! med tanke på att det var mindre än 1 månad sen jag klippte det, och hon tog nog fan en deciemeter av det, men nu är det typ som det var precis innan jag klippte det, haha kanske inte... men ändå! känns så mycket längre, men jag är inte nöjd förrens det är som när jag var blondie förra sommaren, då hade jag "fint" och långt hår, nu ska jag ha längre och brunt dock, eller blonda slingor.. eller kanske svart.. hehe ja jag ska låta bli att färga det tills mitt hår är längre iallafall, det har jag bestämt för längesen, men ibland kommer känslan upp att jag bara vill färga det!
Det är roligt med ny hårfärg, och spännande! ;)


Förra sommaren med långt hår! :)

Ändå så långt, längre än jag har nu iallafall, just därför saknar jag det! :)

Och nu, brunt och "kort"

Hmm.. ja.. men nu har jag inte tvättat eller fixat håret eller någonting! så det ser äckligt ut också!
Men usch.. gillart inte!

Kommentarer
Postat av: FeLIciA♥

Jag tkr att du var jättefin i båda :)



Heej:D

Förlåt för att jag inte har kunnat höra av mig till dig på ett tag nu! :/ Jag har varit i stugan så jag har inte hunnit och sånt..



Jag kommer ta en bloggpaus i sommar,,men jag LOVAR att jag kommer tillbaka ;)

Jag hör nog av mig mer i sommar oxå om jag har en stund över :D

Känner bara att jag inte orkar vara fast vid datorn i sommar :)



Kraaam sötnoz!

Har du haft en bra dag då? =)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-07-02 @ 23:17:37
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0