KAMERAN

Yes nu får ni se min kamera, det är en Olympus T100, ser rätt så jävla tårkig ut, fanns i blå, röd, svart och silver.. köpte svart, för den röda fick den att se riktigt fyrkantig ut, den blåa hittade jag inte, så den var antagligen slut, så det stod mellan silver och svart.. så det blev svart! haha


Ja, som sagt, en vanlig... svart... kamera....
Hade hellre velat ha en limegrön, som jag hittade inne på Onoff, riktigt smexig var den!
Eller en ljusblå eller bara någon färg, men ja.. blev till slut en svart! haha trotts att jag tycker att det är så tråkigt! (a)
(Tack pappa, hehe)

Kamera väska såklart! måste ju ta hand om min nya älskling! ;)
Kostade 89:-
(Tack mamma, hehe)

Köpte både kameran och väskan på mediamarkt! :)


haha reeeedigt snygg efter en jobbig dag med leta kök... leta kamera och städa! JAG FÅR SE UT SÅ DÅ! hehehe, nejdå, jag är snygg ändå, DAH LIKSOM!? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0