HERREGUD

Trodde aldrig att jag verkligen skulle ta närbilder.. utan smink dessutom och sen lägga in dom här? eller på internet.. eller ens på datorn!
Har alltid, verkligen ALLTID haft dåligt självförtroende, men det verkar som att jag börjar få ett mycket bättre självförtroende nu! WIHO för mig ! :D


Och som sagt.. kan bara ta 3 bilder i taget, sen måste jag lägga in bilderna och bla bla bla.. så nu kommer  T R E bilder!
Utan smink.. och ja... VISST JA, idomin på läpparna.. har haft svinont i läpparna hela helgen... :( Så ni behöver inte kommentera det, OKEJ?!


Plutar med läpparna, JAG VET! men I like it


Börjar jag kanske acceptera mitt utseende...?
Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0