HEMMA!

Det gick jätte bra, fast jag fick läxa.. "/  haha mowget liksom... Ja ja
Sen stack jag och mamma till lindex och sen jysk.
Jag köpte armband inne på lindex, känner ett stort sug efter just armband, men det är ju snyggt! ;)
Sen skulle jag köpa ett nagellack också, men det tog mamma och köpte till mig, fast vi skulle dela på det, haha!
Sen inne på Jysk skulle jag ha kuddar, hittade rätt många som var billiga, men alla var typ helt platta, jag vill ha stora och mjuka liksom!
Sen till slut hittade jag två stycken, för 55kr/styck, hur perfekt liksom?
Men sen när jag skulle betala, ni tror väl inte att mamma plockar upp sin plånbok och betalar dom?
Jaja.. känner mig jävligt bortskämd nu!
Igår köpte hon nachos och dippa till mig och idag nagellack och kuddar.. och tro mig.. jag har fått otroligt mycket hela sommaren, har det inte varit pengar, så har det varit godis, chips (mat liksom), kläder, smink och ja ... allt typ! :o
Men man ska inte klaga ju! :)


Mina armband, lindex, 69,50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0