HAHAHHA DÖR!

Elias började dissa mig för att jag lyssnade lite på Darin låtar, så han sa att om han lyssnade på 1 darin låt så skulle jag lyssna på en av hans låtar...
Och ni tror väl fan inte att hans låt var Eddie Meduza - Ragga runt ?
AAAH, JAG HATAR EDDIE MEDUZA LÅTAR!
Så äckligt dåliga låtar, helt seriöst!  Förstår mig inte på folk som tycker att han är bra alltså....

SUCK, lär er, man ska inte lyssna på sådan äcklig musik! 
 
BONNA LÅTAR! = HATA HATA HATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Hejsan:) de Jag gjort hittills Är mest i akryl och uv-akryl men har även gelé som Jag ska börja jobba i mer och mer:)

2010-07-04 @ 21:25:30
URL: http://allwayspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0