GOTTE

Ja en slö dag kräver sina saker, så som nachos och dippa + kladdkaka... hehe
Och jag orkar inte ta bilder så tog några från google.. som sagt.. slö dag.. jag orkar inte ens fota? Ja ja.. så kan det vara! nu ska jag fortsätta att gotta mig med mina nachos och guacamole dippa, hehe ! :D




Kladdkakan tar jag ikväll dock!
Men nachos och dippa kör jag på med nu! och till det, vatten!
Ska försöka dra mig ifrån cola och liknande, iallafall mitt i veckan! Och dessutom, vatten är riktigt gott!
Särskilt när man äter starka saker... som jag gör nu! vet dock inte om det är dippan eller nachosen... Hmm... ;D

Kommentarer
Postat av: oskar

2010-07-21 @ 15:01:22
Postat av: oskar

Den dippan e stark :P och nu blev jag redigt sugen på det =O dock helt pank :( och uttråkad :(

2010-07-21 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0