GO'MORRON

Då har man vaknat och så... eller ja.. vaknade för en timme sen... och kunde inte somna om så..
Blir nog att sätta på en film, bridget Jones dagbok.
Längesen jag såg den så det funkar nog.
Annars ska jag jobba idag.. om det möget kommer idag vill säga, annars vill jag typ till Lund, Malmö, Hässleholm eller ja varsomhelst, för att köpa någon ring.. letar på internet efter någon snygg, men har typ en fobi för att beställa själv från internet, gillart inte!
Så jag kollar mest för att kolla om det finns någon snygg ring därute i världen! haha
Har fått en besatthet av ringar och armband... och dessutom vita tunikor, det är det som står högst upp på min önskelista just nu!

haha kan gissa att när jag åker till Ullared så kommer jag hem med tusen ringar och tusen armband.. tror dock inte att jag hittar någon snygg tunika... har aldrig gjort det så!
Men men, man kan hoppas?

 

Ja ja, ska väl ner och hämta min ben&jerrys (a) och sen kolla på filmen!


Ful cambild.. (har fått ta tillbaka min gamla och dåliga cam, för min bror tar tillbaka sin hela tiden... dock lägger han bara in den i sitt skåp... bara för att jag inte ska få anända den typ.. schysst!)




MMMMM gillar skärpan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0