GOD MORGON!

God morgon, god morgon!

Vaknade för en halvtimme sen men har suttit och kollat på olika bloggar sen dess!
Ska sitta här tills 11.55, då Desperate Housewives börjar, ska kolla klart på det, sen sticker jag ner i byn för att kolla minneskort!
Sen har jag inte så mycket mer inplanerat denna dag. Ska kanske börja jobba därute också.. men får se om jag orkar slita inne i garaget.. Ska tvätta bort möglet? Hur äckligt låter inte det liksom?
Men enligt mamma är det ett smutsjobb, alltså kommer jag få rejält med pengar för det! WIHO!
Så det är ju ett måste då ju? GIEF ME PENGAR!
heheh känner att jag vill ha pengar alltså?
Men men, skriver väl senare :)



Smexig cambild, från max 10 minuter sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0