GOD MORGON

Kan ju börja med att skriva att när jag somnade tänkte jag på twilight fortsättningen vilket jag gjorde när jag vaknade igen.. börjar kanske bli smått beroende av filmerna? Ska nog se New Moon idag igen! Antagligen många gånger också, hehe! Kan inte hjälpas att den är så bra.

Annars händer inte så mycket.. kanske måla, kanske ut och jobba i garaget.. får kanske börja iallafall? så att mamma och pappa vet att jag verkligen vill iallafall..?
Ja får kankse bli så, men annars Så ska jag väl ner och köpa något att äta.. för här finns inget här hemma! Jag är kräsen när det gäller frukost!
Av mackor, får jag jätte ont i halsen, fil är äckligt? Yoggi hade funkat, men har ingen hemma?
Ja sen har jag jätte dålig fantasi så...
Ska kanske köpa några goda flingor? Ja ja.. får väl se först om jag orkar dra mig ner till affären ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0