FÖRSKYLD TILL MAX!

Fyfan säger jag bara..

Nyser, ont i halsen och ja.. mycket mer!
Känns dessutom som att jag har feber.. kul? Samma som förra året.. fast förra sommaren var jag sjuk i mer än halva sommarlovet... nu är det ju i och för sig bara 3 veckor kvar men ändå!
Pallar inte vara sjuk på sommaren.. och det räcker väl med värmen där ute? måste jag typ sprängas av värmen? min panna dödar snart mig... och det är ju inte bra att ha fläkten på heller.. då blir min hals värre...
FAN DÅ!
Varför skulle jag bli sjuk?!



Blir väl ner till ica snabbt sen och köpa något litet med mig hem och sen gå och duscha och sen bara dega framför tvn hela kvällen!
Även fast jag kunde följa med pappa ikväll.. men frågan är om jag orkar sitta i en bil så pass länge? nej tror att jag stannar hemma ikväll faktiskt... blir nog bäst så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0