DÅLIG UPDATE IDAG IGEN

Ledsen! Men orkar inte sitta och blogga bara..
Idag har inte hänt så mycket dock, kollat på sex and the city 2, helt okej, men såg inte direkt någon handling i det hela, ettan är bättre!
Sen har jag sovit och sovit typ.. Och nu sitter jag och käkar godis och chips med dippa, MHM!
Så får se när det blir bättre med uppdaterngen, för imorgon blir det kanske havet ;)
men ni får ha det så bra så länge!


Bild från skolan, som Rosse tagit!
Dock vill jag bara säga att jag älskar mitt hår på bilden! AMAZIIING! ;)


Kommentarer
Postat av: ♥

Hahah XD

Hoppas att du mår bra sötnoz :)

<333333333

2010-07-15 @ 14:50:52
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0