ÄVEN JAG KAN VARA EN BLEKFIS!

Dock minns jag inte sist jag var blek.. har levt på solarium i över 1,5 år.... :(
Dock slut med det helt och hållet nu, kanke självklart att jag inte gör det nu på sommaren, men till höst ska jag inte heller sola.. jag får inte! Och nu har jag verkligen bestämt mig för det! kollat tillbaka på massa bilder, ser mig själv som en blekfis, svart hår, lugg och jag är hur söt som helst! :)


Dock inte svarthårig på någon av dessa, men två år gamla är dom och jag är en liten blekis!

Luggen saknar man ibland... kankse klipper lugg någon gång igen, men inte just nu! Kaaaaanske till hösten :)


Snygg var man ju! båda bilderna är från när det var skolavslutning, slut på 8an, alltså ett bra tag sen Känns sjukt att börja 2an om några veckor! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0