Gamla och "nya" bilder

Sitter och kollar tillbaka i mitt arkiv just nu, känns sjukt ändå, hittar bilder på som jag tog med Iphonen som jag fick av Jimmy, som han sedan tog tillbaka veckan efter att vi gjort slut , men ändå!
Hittar bilder på när vi inte hade någon trappa utan bara stegen XD
haha rätt roligt att titta tillbaka lite då och då!
Kolla hur mina tankar förändrats och hur jag förändrats i helheten!
Mina tankar sen oktober har förändrats en del!
Känner mig rätt säker som brunett nu, tänker inte på att vara blond så mycket längre, visst det dyker upp i min skalle lite då och då, men jag har börjat känna mig säker och snygg i mitt bruna hår!
Rätt skönt!

Haha min utväxt är ju en sak jag la märke till XD en annan är mina påbyggda naglar ♥ och Iphone♥ Saknar det! :)

haha ja, no comments! mer än att jag saknar det! :o

Före och efter ! ;)




Passar på att lägga in bilder från veckan också! :)

Eller ja, bilder från fredags, då jag var tillbaka i skolan! :)
Efter skolan i fredags stack jag, Josse och Sanne och fikade, satt på fiket i typ 2 timmar nästan! Pratade satan , mestadels om killar och kärlek! hade liite problem med det själv i fredags!
Jobbigt! men det fixade sig så :)

Bild från fiket ! :D
Dom var helt inne i vad andra gjorde XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0