fabulous

Har lite smått tråkigt nu, igen.
Så tänkte blogga lite, har blivit rätt mycket idag känner jag, men det dödar lite tid så. :)
Tänkte ta upp dom 2 absolut bästa och vackraste inom kändisvärlden!
Har ju redan tagit upp Lindsay Lohan, men en annan jag också tycker har bra klädstil och ser bra ut är Miley Cyrus!

Men hallå? kolla bara på dom?!
Älskar framförallt deras långa hår och deras klädstil.
När det gäller Miley så sjunger hon bra också, många av hennes låtar är riktigt bra!
men Lindsay, njae.. har hört 1 låt som var bra, dom andra tröttnade jag på efter cirka 10 sekunder.
Men det spelar ingen roll, hon är ändå en av mina 2 favoritkändisar liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0