Skola sen shopping **

Ja, skola.. började typ 10, hade håla första lektionen, häärligt!
Så svenska, matte, lunch och sen livsmedel..
Helt okej ändå!
för sen hämtade pappa och mamma mig och bara för att jag tjatat hela veckan om att åka till nova så åkte vi dit!
heheheh
Pappa betalade dessutom !
Hur underbart är inte det liksom? fast jag hittade inte så mycket, blev en skjorta, ett linne, örhängen (såå söta) lite smink och smycken och en present till mamma!
Men jag är rätt nöjd ändå!
Sen stack vi till konsum, blev chips och dippa för min del, får tjocka mig ikväll, trotts att jag vill gå ner i vikt.. men denna helgen får bli ett undantag, får ta tag i det nästa vecka och framöver istället.
Snart blir det mat, samma som i skolan (mitt förslag, för det i skolan är äckligt, så ville ha det gott och ordentligt) chilli con carne!
Så äckligt i skolan, åt inte ens i skolan.. isch!
Men mammas och pappas är så otroligt god!
Sen efter maten sticker jag upp till solariet, funderar på att ta dubbelt denna gången.. alltså 25x2 , hehe!
Låter underbart, men får se om jag orkar ligga där så länge... och så att jag inte bränner mig.. har dock inte hänt än men man vet hur aldrig liksom?

Heheheh gillar min knut♥

Sett allmänt störd ut idag.. orkade inte fixa håret eller kläderna... haha har sett ut som ett sär hela dagen! :D

 


Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund

Kungens tröja där ja ;)

2010-02-05 @ 17:16:43
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ohja! :D älskarN (a)

2010-02-05 @ 19:14:56
Postat av: Oskar Edlund

Klart man älskar den den e ju min =S

2010-02-05 @ 22:41:19
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0