*rubrik*

Sitter just nu och kollar runt på random bloggar och dricker vatten.
Men när jag skulle ta bussen hem idag blev det att jag köpte ett sånt knäckebröd, ni vet sånna dom gör reklam för hela tiden? Men åt dock bara hälften, jag var otroligt hungrig så jag unnade mig ett halvt jävla knäckebröd!
När man kom hem hade mamma gjort pizza, men åt bara liiite, jag mådde illa efter 2 tuggor, ajaj!
Sen har jag varit nere i pantat, tjänat hela 57 kronor! WOHO!
Annars bara suttit vid datorn och chillat! ska fortsätta dricka massa vatten♥ och kolla på tv nu hade jag tänkt!
Försöker också lista ut var jag ska lämna in cv imorgon eller på fredag.. hmmm.... svårt det där! och dessutom hade jag tänkt att sticka ner och beställa tid till en ansiktsbehandling imorgon om jag hinner, annars gör jag det på fredag! slutar ändå så tidigt!



Den gröna är ♥♥♥

Har dock bara smakat den röda och den gröna (dom längst ner) den röda gör en spyfärdig men den gröna är såå god! Cream cheese och chives!
vet inte vad det sista är men det är gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0