Paaartey!

Tänkte bara skriva lite smått om festen igår.
Kom hem till Sanne vid 19 ungefär, fick en liten drink av Josse.
Sen var det chill och jag fixade mig med det sista.  Sen kvart i nio tog vi bussen till stan och sen staffanstorp bussen kvart över typ, och sen byta till malmö bussen i staffanstorp. Sen fick vi gå en liten bit.
väl på festen på började man dricka lite, hällde i mig ett par cider direkt, haha full redan efter... 1,5 timme? om ens det!
Men kul var det! vi satt och sncakde och drack lite, riktigt chill i början, men sen satte sig några killar där och då var man liiite dragen så snackade man lite med dom och sen kom en dansk kille, som Sanne hade lite problem med att snacka med, haha han förstog inte direkt vad Sanne försökte säga till honom, så jag satt och skrattade åt det. Men hon lyckades med det hon ville att han skulle göra... Strula upp mig? XD hahah fick nog några nackskador... :(
Sen fortsatte festen och man stack upp och dansa och sådär, riktigt pepp!
Sen kom dansken upp och det kändes fan som att han försökte våldta mig, så jag stack illa kvickt ifrån han!
Så stack jag till Sanne, Josse och Sara och vi dansade och sprang runt!  riktigt roligt, satte mig i soffan och lyckades att få en hel mugg med sprit över mig, mitt hår blev katastof.. haha
Jaja, sen skadade jag mig?  vettifan hur, det bara började blöda? från min fot :( Sen upp och dansa igen? satte mig i soffan och bara kollade på alla... Phille, Sanne, Josse, Sara, alla jag inte kände och så.. började storböla... sprang in på toaletten och Josse följde med... torkade mig lite och på med nytt smink!  Sen ut och alla föröskte få mig att bli glad och dansa och så. Och sen en till dansk kille.. en annan då... han var riktigt läskig.. (vad jag minns) iallafall.. han dansade lite speciellt..... haha drog runt en på hela golvet? kändes bara sjukt.. sen slängde han ner mig i en säng tror jag att det var.. han la sig på mig och började strula med mig... och dessutom försökte han (som även den andra) att börja ta på mig.. innan för kläderna... Som tur är, har jag lärt mig att säga nej, så jag drog bort händerna hela tiden... Så dryg kille, jag svär! Så när jag fått i mig energi så stack jag därifrån, blev riktigt trött av att ligga där och kämpa med att ta bort hans händer ifrån min kropp...  Sen blev jag ledsen igen.. han märkte att jag blev det också, så vi la oss och chilla bara, han höll om mig och pussa mig i nacken och på halsen, då började jag verkligen gråta... det kändes jätte konstigt.. helt fel person som höll om mig och pussa mig.. och allt det, så då sprang jag därifrån, så bra jag kunde iallafall. och stack ner och då började Sanne, Josse och Sara prata med mig och sa massa att jag skulle glömma Oskar och så vidare.. Sen minns jag inte så mycket.. bara att en kille hjälpte mig med min fot, tvättade av den och plåstrade om den, jätte gulligt!  Och sen taxin hem, ahah äcklig snubbe om något ju!
Men men blev inget litet inlägg.. men mycket hände.. mycket mer än vad jag skrivit.. Så läs eller ej, jag ville bara skriva lite :)


Josse och Sara :)  (hihi ops, den bilden hamnade tydligen på bloggen (A))

Hihi denna hamnade visst också här (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan . kommer altid att hata dig !

2010-03-02 @ 15:55:34
Postat av: Anonym

***************bilderna va inte okej för den delen :(

2010-03-02 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0