Ojoj, mycket kan hända en runda ute i Hörby! ;)

Ja, jag och min bror skulle ner i Hörby och köpa en present till vår mamma!
Sen efter det så körde vi en runda, han skulle tvunget leka lite.....
Det slutade med att det blev liiite för mycket, så körde runt och rätt in i snön!
Det var nog 1 meter snö just där!
och typ 1-2 meter ifrån ett stängsel!
Vi försökte ta bort snön och prova att köra därifrån, slutade med att min bror ringde pappa som fick komma och försöka dra loss bilen, gick inte!
Sen kom det en traktor liknande grej, haha vet inte vad dom heter.. :(
Som hjälpte till och drog till slut loss bilen!
Pappa typ bara skrattade åt det, men mamma blev lite smått sur ju.. inget oväntat precis där.. men men!
En upplevelse! :D


Ja... man ser inga däck här inte!
rätt djup snö!
Men detta var den värsta sidan!
Men rätt mycket snö under bilen också!

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund

Jag får gissa på att den traktor liknande saken var en Hjullastare ;)

2010-02-03 @ 19:13:10
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha nej det var det inte XD

2010-02-03 @ 19:42:47
Postat av: Oskar Edlund

Fan... ville ha rätt ju =(

2010-02-03 @ 19:54:56
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

HAHAH

2010-02-03 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0