Mitt hår.. :'( (nej inte det blonda!!!)

Saknar mitt långa hår... :'(


Till och med lockigt på denna bilden..? och det är låångt!

Ge mig mitt långa hår tillbaka :''''(

Ja, långt när jag färgade det också.. men så slitet att jag klippte av det :''''''''(


Före.. i somras då, blont och lååångt hår :'(

Efter, ja okej, klippte mig ju förra veckan så det är kortare .. denna bilden är rätt gammal..
Men aaah, vill ha långt hår + min naturliga hårfärg!
Pallar inte svart längre, denna gången blir det naturlig hårfärg sen blonda slingor i det skulle jag tro!
Men först, vill jag ha långt hår !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund

Du e snygg gumman, det växer ut så =) <3

2010-02-03 @ 21:19:04
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det tar sååå lång tid :'''(

2010-02-04 @ 08:19:16
Postat av: Oskar Edlund

Aaaajjjaaa, så lång tid tar det väl inte =O sen det e bara lite hår =)

2010-02-04 @ 17:32:25
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0