Malmö Redhawks!

Dom flesta som känner mig vet att jag är totalt galen i ishockey, speciellt Malmö Redhawks då!
Blir helt till mig om jag ska på en match, det pirrar i magen.. precis som om jag vore kär!
Och det är jag, ishockeyn har blivit en väldigt stor del i mitt liv!! Jag älskar det!
Sen ja.. Malmö ligger i allsvenskan och har gjort det något år nu, men helt ärligt, bryr jag mig inte om dom ligger i allsvenskan och ligger sist, okej, roligare om dom vinner när man är och kollar, självklart!
Men att bara se dom! att se fighterna och ja allt är så otroligt roligt enligt mig!
Sen kan man alltid hoppas att dom kommer upp i elitserien igen ju! eller så kan bara rögle åka ner i allsvenskan? ;)
Hahah nej men jag hejar som fan på mitt lag! Malmö Redhawks är mitt liv!

Tänka sig att allt började med en pappa som älskade sport och sånt!
Han försökte få med mig på rally och massa sånt, vilket slutade med att jag ringde mamma och bad henne hämta mig, haha!
Men så en kväll, för lääänge sen! så frågade pappa med valpögon om jag ville följa med han på en sak, jag frågade liksom bara vad vill du ha med mig på nu då?
......ishockey match?
Mitt svar kom efter en liten stund av tänkande, sen svarade jag ja.
Och mamma sa direkt: Jag tänker inte åka till Malmö mitt i skitet för att hämta dig!!!!!
Hahah, men det var min första match jág var på, och jag ÄLSKADE det!
Och självklart ringde jag aldrig min mamma för att hämta mig!
Sen dess har jag älskat ishockey, och det var några år sen, tror att det är typ 6-7 år sen faktiskt!
Så min första match och dom flesta matcher jag varit på har varit i gamla arenan!

 

Och nu ska man tillbaka till den älskade ishockeyn på fredag! Malmö - Leksand Can't wait!!! :D

Kommentarer
Postat av: My

Jag har typ bara en :S det då när vi sitter i bilen, jag har råkat redera alla bilder på datan förutom i dokument och där låg den :S men Erkan kanske har fler =D... Nästa Åhus igen eller va säger du bebe ;)?

2010-02-17 @ 21:34:13
Postat av: Camilla

haha klart! :D

2010-02-17 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0