Hmmm

tänker en aning för mycket just nu..
Då på min vikt och mina mått..
Mätte precis mina lår och min mage. Försöker komma på hur små lår jag vill ha (att jag vill gå ner i vikt är största delen att jag vill ha mindre lår) har världens komplex för mina lår.. H A T A R dom!
och jag blev rädd när jag såg på måttbandet hur stora mina lår är... 48 cm .. när jag hade anorexia var dom mycket mindre!  om jag inte minns fel så var dom nog runt 35 cm.... låter rätt sjukt.. och när jag kollar det på måttbandet ser det sjukt litet ut.. men ja jag kanske har fel.. hade kanske större lår då? för när man kolla 30-35 cm på måttbandet.. det ser sjukt ut!
Men ja.. mindre lår SKA jag ha! sen resten av kroppen är jag faktiskt nöjd med i stort sett. Bryr mig inte direkt om resten, men benen är det jag verkligen inte tål!
Min mage är hyffsat smal och mina armar har alltid varit smala, sen som många klagar på är ens bröst, visst jag klagar ofta, men egentligen bryr jag mig inte direkt. Jag kan vara snygg och söt även om jag inte har big mama bröst liksom? och alla som kommenterar saker om mina bröst, jag säger bara en sak tillbaka till dom, "hellre små bröst än hängpattar" och så tycker nog jävligt många, om inte alla? haha
Så whut the fuck, bryr mig inte?
Så mina ben ska bli smalare och en sak till, inget so

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund

Haha detta låter bättre än förra inlägget =P så det e bara benen du vill ändra? men kan säga din kropp = Olala (A)

2010-02-10 @ 17:10:15
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0