Fuck life.....

Orkar inte blogga för att jag alltid får elaka kommentarer i alla inlägg.. dessutom vågar inte personen/personerna visa vem/vilka det är så att få sånna kommentarer från anonyma är bara irriterande.. varför inte bara visa och stå för vem det är som skriver?  Fattar inte poängen bara, skriver du något, stå för det bara?  Att skriva anonymt är bara så patetiskt, enligt mig, men visst fortsätt gärna och visa vilket liv du/ni har!

Nog om det, kommer absolut inte att blogga ofta längre, funderar på att ta bort bloggen helt och hållet.. Min bilddagbok är redan borttagen.. ta bort bloggen och facebook också kanske? Får ändå bara massa negativa kommentarer så..

Jaja, får se hur jag gör..


Bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0