Först inget, sen om vikt helt plötsligt?

Ett tag sen sist nu, bbörjar bli dålig på att blogga nu igen.
Men har inte så mycket att skriva om direkt.. Händer inte så mycket...
Men nu skriver jag igen då men vet inte vad så jag bara skriver på nu, hehe
Ja ja... sitter och äter glass med blåbär, såå gott och dessutom med ett glas cola bredvid!
Sitter och kollar tillbaka i bloggen.. på januari bara men ja.. läser den veckan jag gick ner drastiskt i vikt...
Önskar att jag kunde må lika dåligt nu.. Jag vill gå ner i vikt!!!!
Helt seriöst.. haha alltså så dålig jag är... skriver först att jag sitter och äter glass och sen att jag vill gå ner i vikt... Hahaha
Nej men jag älskar ju mat... det är liksom problemet... försöker strunta i lunchen i skolan.. men det går inte! älskar att äta, mat är livet... jag måste försöka få mamma eller pappa att tvinga i mig mat igen.. på det sättet vill jag bara göra dom sura och arga så jag slutar äta helt och hållet.. en anledning till att jag hade anorexia för något år sedan..
Men nej seriöst, mitt mål är att väga något mellan 43-45... just nu väger jag cirka 50, så jag väger inte riktigt lika mycket som på typ nyår, gick ju ner från 53 kg till 48 kg på typ 2 veckor.
Men mitt mål är att högst väga 45, men helst 43!
Ja, tyck vad ni vill, jag tycker personligen att det är snyggare att vara smal än "lagomviktig" ... egentligen skulle jag väga 56 kg för att mitt BMI skulle vara bra, men det skiter jag i!
Man är snyggare som smal, så är det bara!  Att folk lägger märke till kindbenen, att benen är smala och slanka, att magen är platt och fin.. ja så tycker jag!
Smal=snyggt!
Mellan=njae...
Tjock=USCH!

Sen har man ju olika syn på smal, lagom och tjock.. med tjock menar jag liksom att vara 165 cm och väga över typ 90 kg? eller 100.. ja något sånt.. men att vara 165 och väga .. 65 är inte tjockt enligt mig, det är mer lagom tycker jag!
Men fortfarande, smal för mig är att vara 165 (som jag) och väga 45 eller mindre..
Så tyck vad ni vill, men såhär tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund

Haha måste bara säga det men du e för jävla söt XD älskar asså riktigt ÄLSKAR när du snackar om sånt här vet ej men det låter så roligtXD liksom käkar glass och älskar mat men vill gå ner XD. Men jag lovar du kommer lyckas o jag stöttar dig gumman =) Slanka kvinner e fint det e det men kom ihåg du e slank o fin redan nu =O<33

2010-02-09 @ 19:48:43
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är INTE SMAL! känner mig som en fet lite korv:( Nej från och med nu, ska jag sluta älska mat och shit! hehehehehe undrar hur det kommer gå (a) hehehehehheehhehe och jag äälskar att skriva! :D

2010-02-09 @ 19:59:02
Postat av: Oskar Edlund

du ÄR smal!!!!!!. men jag stöttar =) så lycka till men kom ihåg ditt mål nu =O. du skriver som en galning =P men det e bra då får jag ngt att läsa ;)

2010-02-09 @ 20:24:21
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahah :D

2010-02-09 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0