Alltså va!??!?!?

Ja, jag har läst på Dessies blogg en del nu ikväll..
Och jag fattar inte det folk kommenterar?
Att Dessie svälter sig själv till exempel, genom att inte äta alls.. att hon skulle svälla upp då?!
ALLTSÅ NEJ! när jag hade anorexia, jag åt inget och jag svällde absolut INTE UPP!
Så var fan får folk det ifrån? :S  för jag fattar inget!

Om man inte äter något för att gå ner i vikt, sväller man inte upp! Är folk helt störda eller?!
Jag åt inget, drack bara en jävla massa, gick ibland utan någon mat på 2-3 dagar liksom?
Men jag gick bara ner som fan i vikt, jag svällde inte upp, stör mig på folk som inte vet vad som snackar om ?
Och dom som tycker nu att jag bara är en liten skit unge som bara kommer på massa, så har ni fel!!!
Jag har svält mig själv och inte ätit på flera dagar, jag vet!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: my

asså var har du köpt hela serien? av dom scrub sakerna :O. jag hittar bara en på ica det är den 2in1... vill ha den dailyscrub med...

2010-02-12 @ 16:18:04
URL: http://mysanpalm.blogg.se/
Postat av: Camilla

apoteket

2010-02-12 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0