TORSDAG! SATURDAY SOON!

Yes då var det torsdag och fredag om bara några timmar, lovely!
Tiden har faktiskt gått fort dom senaste dagarna, har försökt att bara se framåt!

1 dag & 12 timmar

Idag var jag på ansiktsbehandling, så skönt det var!
Fast hon tog på en sak på min hy som brände så in i helvete! :o
Men efteråt kände jag mig som en helt ny person.
Annars har jag jobbat lite men har väl mest sovit bort denna dagen, får väl passa på nu.. skolan börjar ju på onsdag! Men det ska väl bli lite skönt att börja också, även fast det hade varit skönare med sommarlov 24/7..


ja ja.. inte långt kvar till lördag och jag kan inte längta mer!  Miss him soo much!
Men nu har jag inte mycket mer att skriva så ..

Hejdå, så länge! ;)


Cool är man ju ;);););)


och jag MÅSTE städa mitt rum alltså, så skitigt det är XD


Kommentarer
Postat av: Maximilianmarlen

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-07-21 @ 10:39:35
URL: http://maximilianmarlen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0