TONIGHT

13 timmar


Ja som sagt, ikväll blir det SPAkväll, kommer bli så otroligt skönt!

Hårinpackning, ansiktsmask, raka ben osv och ja mycket annat!
Ska springa in i duschen så fort jag ätit, vilket jag hoppas är snart för jag är rätt sugen på att börja min kväll nu!
Sen har jag två filmer som jag kan kolla på ikväll också, två tjejfilmer såklart!

Ciao Bella och Aquamarine , tror dock att jag sett Aquamarine innan men är osäker så.

Sen ska jag nog gå upp klockan 6 imorgon bitti men jag tror inte jag kommer kunna somna så tidigt... men får se :)

Bjuder väl på lite bilder senare, om jag kommer ihåg att ta bilder... Men nu kan ju hoppas på en fin ansiktsmask-bild! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0