TANKAR, TANKAR & TANKAR

4 dagar, 6 timmar & 30 minuter ungefär


Midnatt och allt jag kan tänka på är Oskar...
Seriöst rätt sjuka tankar..
Jag kan börja med att berätta att jag aldrig vill gifta mig, egentligen!
Hatar tanken av den stora vita klänningen, en ful bukett och att alla stirrar på en! ALDRIG!
Har länge haft tanken att jag ALDRIG ska gifta mig!
Men nu kommer det sjuka, trotts att jag inte vill gifta, aldrig! Så när jag tänker på Oskar och allt vi varit med om, under bara typ 1,5 år.. så känner jag att jag kan ta på mig en stor, ful vit klänning, ta en ful stor bukett och låta alla stirra på mig, för hans skull, jag hade alltså kunnat gifta mig med honom, om han hade frågat då!
haha sjukt? vänta bara, det blir sjukare! :D
Jag är 17 år, var tillsammans med denna kille i drygt 9 månader, gjorde slut (?) för drygt 4 veckor sen, men ändå så kan jag se oss tillsammans i framtiden.. jag kan se mig själv som gift med honom, ha massa barn tillsammans, jag kan till och med se oss bli helt gamla och skruttiga tillsammans.. Sjukt? för att vara en 17 årig tjej då alltså... Men att jag verkligen älskar denna kille något så enormt! Att vara utan honom en vecka nu... till och med mer, har fått mig att inse, jag vill aldrig vara ifrån honom igen, jag vill att han ska vara vid min sida i resten av mitt liv..  Bara den hemska tanken i torsdags att han skulle vara ifrån mig, fick mig att bryta ihop totalt!

Så jag har bestämt, åker han och hans familj utomlands igen, så kommer jag seriöst låna pengar av mina föräldrar (om jag inte har själv) så att jag åker med dom!
Och ska jag och min familj åka utomlands någon gång, ska jag betala hans resa, så att han kan följa med! För aldrig att jag vill vara ifrån honom igen!
En helg, är helt okej, eller ja.. 1 vecka hade varit okej också.. bara han hade varit i Sverige, och inte miltals mil ifrån mig.. Så länge han är i Sverige så är det lugnt!
Känner att detta inläggt har blivit en aning långt nu, så om ni läser allt, så är ni ju helt underbara! :)





Jag älskar dig mer än något annat på denna jord
♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0