LITE BÄTTRE

Ja, idag har mina panikattecker inte varit lika aggresiva och inte lika många.. dock är klockan inte så mycket än, känns som att dagar tar år nu.. Tiden går så sakta!

Men jag hoppas att mitt humör går uppåt bara.. så att jag inte behöevr ligga ocg må dåligt hela veckan.. iallafall inte så illa som igår..

Och förresten.. jag räknar dagar, timmar, minuter och sekunder.. Har aldrig gjort det innan.. men nu måste jag se frammåt, så räknar tills klockan 7 nästa lördag ungefär..

Så vad blir det?

6 dagar, 17 timmar och 30 minuter ungefär

Så länge till måste jag stå ut med att må dåligt..

Har dock din tröja som bara luktar dig, kan ju säga att den ligger tätt intill mig om nätterna och kommer nog att göra resten av tiden..


Ska dock ut och jobba senare, kollar just nu på "crowned", fördriver tiden med det typ!
Så klockan 15 sticker jag ut och jobbar.. lär väl ta en liten stund det ju. räknar typ 1 timme, sen skulle jag tydligen ner och panta lite också, så får väl göra det!
Sen måste jag nog ta och städa upp här, ser förjävligt ut!
Sen ikväll blir det tv och så tror jag!

Och imorgon jobba och sen vet jag inte mer.. ska kanske ta till med lite tjejgrejer hela dagen imorgon.. alltså efter jobbet.. hmm.. kanske det! =)






bjuder på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0