INGEN UPPDATERING..

..på 6 dagar och några timmar, illa det där!
men har helt enkelt inte orkat.. så det blir väl såhär på bloggen nu, bloggar när jag känner för dte liksom!

Skolan har som sagt börjat, jag ogillar väl det mesta...?
klassen, schemat och mina individuella val..

Det sista kan jag ju förhoppningsvis ändra på lite.. tror aldrig att jag kommer orka spanskan... hon är fett dryg, hon blandar ihop svenska, spanska och egelska hela tiden? skit svårt att fatta vad hon säger/menar.. och sen tror hon väl att alla kan spanska och har läst det innan?

men sen idrotten... har extraidrott då.. är inte nöjd med min grupp och om jag får byta till den andra gruppen så kan jag inte fortsätta med spanskan... så lite tråkigt, hade jätte gärna velat kunna spanska faktiskt, men sen ska jag inte gå kvar i den idrottsgruppen, det kommre jag inte må bra av!
Alltid en speciell kille som är på mig som fan, och försöker trycka ner mig, och jag mår redan tillräckligt dåligt så jag behöver inte det!

Men hittar jag inget att byta ut mot spanskan.. så måste jag ta och stå ut med att 2 gånger i veckan, 3 timmar i veckan, få stå ut med ett äckel som tvunget ska försöka trycka ner mig så att jag mår ännu sämre....



*HOPPAS ATT SYON FIXAR DETTA!!!!!*


Från Åhus*
endast för att ett inlägg utan bild blir trååååkigt!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Klart som fan en etta räcker :D eller ja som sagt till bebisen kommer ;) pusss på diiiggg :D::::

2010-08-25 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0