HEMSKT!

Min bästa vän har nu åkt iväg till kreta.. kommer inte hem förrän nästa vecka, på lördag morgon..
Så.. min hemska vecka har redan börjat.. grät mig till sömns inatt..
Känns som att jag är helt ensam nu igen... när jag ändå vet att han kommer hem om en vecka.. så känns det som att han aldrig kommer hem..

Så nu försöker jag tänka ut vad jag ska göra i veckan.. försöker göra så att allt blir fullbokat.. så att jag inte sitter här hemma och dör av alla tårar och alla tankar..

Onsdag morgon blir det eslöv igen såklart, torsdag ansiktsbehandling men sen har jag inget mer inräknat, tänkte dock sticka till Malmö och Lund någon dag, mest bara gå runt och kolla i affärer och kanske sola eller något.. ska försöka dra ut på det som fan! så att jag stannar i malmö en hel dag typ..

Dock känner jag att nätterna kommer bli riktigt jobbiga..


Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; tack :) allt bra? (a)

2010-08-06 @ 16:56:08
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0