HÅLLER PÅ ATT DÖ

Skulle jag räknat alla panikatteckerna så skulle jag säkert varit uppe i 100, bara idag!
Fyfan vilken hemsk dag..
Och den fortsätter bara... är orolig som fan! och vet snart inte var jag ska ta vägen.. Trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt..


Nu vet jag hur allt skulle bli om du försvann.. även fast vi ses om 7 dagar och några timmar... att jag är totaltkrossad visar bara hur mycket jag bryr mig..

Skulle aldrig i hela mitt liv vilja att du försvann.. för jag behöver dig för att klara av varje dag!
denna veckan skulle jag behöva åka till psykolog varje dag... Det är du och psykologen jag kan prata ut med... jag försöker med mina föräldrar men det går inte..

Alltså behövs du.. jag klarar det bara inte annars...  Snälla.. gör så att dessa 7 dagar går fort..?





Jag älskar dig och kommer alltid att göra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0