GOT TO DO THIS, ONCE AND FOR ALL

* SLUTA SOLA SOLARIUM
* SLUTA ANVÄNDA FOUNDATION
* FÅR INTE ANVÄNDA MITT BANKOMATKORT

ja den första kämpar jag fortfarande på med.. sa ju för drygt 6 månader samma sak, att jag s´kulle sluta! Men nu hoppas jag verkligen att jag klarar det, sjukt längesen jag såg mig själv som blek, så det ska väl bli spännande att så småningom få se hur jag ser ut som blekfis iställte för brownie! ;)
Och sen foundation.. ja alltså jag får dålig hy av smink, får liksom röda äckligt prickar i ansiktet, och jag antar att det är på grund av sminket. så ska försöka använda lite puder på huden bara.. Får ta och köpa nytt puder imorgon bara.. tappade mitt gamla i golvet... men skulle väl ändå köpa ett ljusare.. som sagt, slut med solningen!!!

Det med foundation kommer nog inte bli så svårt, tycker inte om att kleta in mitt ansikte i någon sådan smörja, lite ansiktskräm och sen lite puder, så blir det bra!

hoppas att detta går bra nu bara!

Får inte tänka på solningen!!!

Och ja.. den sista... och antagligen den svåraste också.. Att låta bli mitt kort.. nu ska jag spara (!!!) inte slösa upp alla mina pengar på godis och massa sånt skit.. får endast använda pengar som jag får direkt i handen! och ja detta kommer ju sluta när julen kommer, då man ska köpa julklappar, men det kommer kanske kännas lite bättre med en hög pengar på banken då?
Så nu jävlar ska det sparas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0