FREDAG!

16 timmar & 15 minuter ungefär

Oj, tiden flyger verkligen förbi nu!
Vad har jag gjort idag?

Jag har städat undan på mitt rum lite, ska fortsätta snart igen dock!
Jag har... *hrm* solat *hrm* och sen har jag beställt ett nytt bankomatkort, varför?
Jo för när jag var och shoppade i tisdags så var det massa klydd med mitt kort så jag kunde knappt betala med det, illa! Och sen idag skulle jag kolla hur mycket jag har kvar på kortet, men det stod bara att kortet var ogiltigt eller något sådant, så fick panik! Att man inte kan använda sitt bankomatkort liksom? Men jag vet hur mycket där är nu så, och får väl det nya nästa vecka någon gång! :)

Och blev lite glad när pappa sa att jag nog kommer få pengar till Ullared imorgon, fick 1000 kronor sist jag var där med Hp ettorna så man kan ju hoppas på lika mycket denna gången också? haha men nej, blir faktiskt glad att jag bara får något! Älska mina föräldrar ibland alltså!

Sen ikväll blir det hemmaspa för min del, lovely! Måste raka mina ben, haha har fan inte gjort det på hela veckan så mina ben är lite äckliga! haha


Uppdaterar nog mer ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Isabel Hanna Lundkvist - Där drömmar blir till verklighet

sv: Naw tack, vad glad jag blir :D

2010-08-13 @ 15:20:49
URL: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0