DAGEN

3 dagar & 12 timmar

Tiden går och går, denna dagen har nästan bara flygit förbi!

Stack till Malmö 11 imorse, ar där bara i två timmar, hittade en tunika på gina, och jag hittade aldrig Tessie så.. :(
Sen stack jag till kristianstad, där gick jag in på åhlens, köpte ny ansiktstvätt, toner och mudmask.
Sen tog jag bussen hem, var hemma runt 16 tiden och sen dess har jag kollat på tv och provade på min nya ansiksmask och den var riktigt bra! Kände sig som en helt ny person efteråt!

Imorgon blir det först psykolog/kurator på förmiddagen och sen vet jag inte mer faktiskt.. "/ kanske sticker in till Lund.. :)

Bjuder på lite bilder från idag, blev inte många, men alltid något!


Gissa om jag ville köpa den där tunikan, nästan lika fin som den Isabell har!
199:- på gina, så köper kanske den imorgon ;)

På den första bilden är så tunikan var, men hade den varit mer som den på andra bilden, hade jag nog köpt den!
Så mycket snyggare på andra bilden, men orkar dock inte sy om och så, så köpte inte den heller.
299:- på gina

ÄÄÄLSKA MINA BRUNA OCH SNYGGA BEN!
Ja ni såg rätt, jag skrev snygga, idag har jag helt enkelt älskat mina ben, som jag vanligtvis brukar hata och tycka att dom är jätte stora och feta! :'( men icke idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0