CHIIILL!

Ja jag vaknade halv åtta, trotts att jag inte börjar förrän kvart i ett... moget liksom?
Ja ja.. har ätit och klätt på mig och lite smått shit sen dess!
mamma kör mig till skolan så kommer vara hemma i 45 minuter till ... jobbigt!
har verkligen ingenting att göra.. dom senaste 15 minutrarna har jag liksom bara lekt ego... hmm.. inte så roligt.. inte när man ser ut som mig idag.. haha!
Har inte tvättat mitt hår sen i söndags... börjar bli lite smått äckligt nu, men ja.. jag sliter ju mindre på håret nu så vafan!
Tänkte inte tvätta det förräns imorgon.. hehe, så får gå med eckligt hår på malmö festivalen ikväll.. ja ja! Skit i det!
Tvingar ingen att gå och ta mig i hårbottnen liksom?
haha

Ja ja.. nu får det bli top model tills jag åker iväg till skolan!

Ha det la gött!



Bjuder på't

Kommentarer
Postat av: Isabel Hanna Lundkvist - Där drömmar blir till verklighet!

sv: Typ 2 ggr

2010-08-29 @ 18:01:59
URL: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0